Pentru ca acesta a fost punctul nostru de pornire, am dezvoltat si perfectionat segmentul de organizare evenimente pentru companii.
Fie ca este vorba de o firma de mici dimensiuni, pentru care organizam teambuilding-uri, petreceri de sfarsit de an sau mici evenimente la sediul propriu ori de o companie multinationala, cu evenimente de anvergura, atentia la detalii si seriozitatea cu care le tratam este aceeasi.
In functie de cerinte, specific si buget, concepem fiecare eveniment pornind de la datele initiale pe care le primim, punand apoi impreuna toate elementele care il compun, oferind clientului mai multe alternative.
Locul de desfasurare il vom stabili impreuna, fie ca este vorba e sediul companiei, un hotel, un centru de conferinte, sau ceva mai neconventional, in mijlocul naturii.
Ne vom ocupa, daca este cazul si de transport, atat pentru participant, cat si pentru eventuale materiale si dotari.
Tot ce tine de partea de catering va intra in sarcina noastra, la fel ca si inregistrarea foto-video a evenimentului. Totul adaptat dimensiunii si importantei pe care o are acel moment. Serviciile de sonorizare, precum si tot ce tine de ambianta sonora si video le vom adapta astfel incat totul sa fie la cele mai inalte standarde.
Iar daca va trebui sa evadam din oras, pentru una sau mai multe zile, la toate acestea vom mai lua in calcul si cazarea, precum si petrecerea timpului dedicate unei anumite activitati sau a celui liber.
La sfarsitul fiecarui an, ne vom ocupa de petrecerea specifica, astfel incat sa fie mai interesanta decat cu un an inainte, iar amintirile cu caré veti ramane sa nu fie uitate prea usor.
Toate acestea pentru ca la final sa se poata spune ca a fost BEST EXPERIENCE.